Bloggkrångel

När jag kom hem från arbetet igår kväll så gick jag min vanliga hundpromenad och drack en kopp te. Efter det skrev jag min dagliga funderingar som nu gått från att vara bloggande till att bli en rutin som jag uppskattar, detta att formulera tankar om min inre och yttre värld och händelser därikring. När jag skulle trycka på publicera så var det som så ofta problem med systemet, tror att det blir överbelastning av systemet vid 23-tiden. Jag la mig i soffan och klappade hundarna och lyssnade på musik en stund för att testa och se om det skulle gå att publicera dagens tankar lite senare. Musiken var lugn och skön, hundarnas närvaro och tröttheten efter att ha arbetat sedan 09:00 tog ut sin rätt. Så jag somnade helt enkelt i soffan. Vaknade vid 02:30, testade att publicera texten igen men det fungerade fortfarande inte så jag gick ut med hundarna så att de fick göra ifrån sig en sista gång och gick sedan och lade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback