Jämförelse

På rasten mellan två av dagens föreläsningar på en skola så satt jag tillsammans med lärarna och fikade. En av lärarna som precis lyssnat på min föreläsning berömde mig för min insats och sa att det som gjort djupast intryck på henne den senaste veckan var min föreläsning och filmen "Maria Larssons eviga ögonblick". Jag insåg att hon jämförde min föreläsning med Sveriges bidrag till Oscarsgalan och tackade ödmjukt för jämförelsen och berömmet. Min trogna vana att ständigt ifrågasätta och ibland till och med att tvivla på min förmåga stillades en aning och rodnanden i mitt ansikte tog överhanden.


Kommentarer
Postat av: Emma Bylund

men gamle ex-kollega... du ÄR ju bäst! no questions asked. :)

2009-03-12 @ 07:42:13
Postat av: Åke Englund

Tack Emma, med smicker kommer du hur långt som helst, i alla fall hos mig :))

Take care

/Åke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback