Inspiration på arbetet

Jag och en vän som också är mellanchef i ett företag, brukar dela erfarenheter och tankar kring att ledare. Jag hämtar mycket inspiration inför utvecklingssamtal och möten under våra fikastunder och idag när jag hade möte på jobbet så använde jag mig av en idé från en av våra fikastunder och det fungerade riktigt bra även om det kändes lite ovant för oss alla på mötet. Jag tror att det gav en positiv stämning som vi som grupp kan bära med oss i arbetet, och jag fick mod och blodad tand efter mötet så nu har jag förbundit mig att använda mig av detta även i ledningsgruppen. Lustigt nog så är det bara något år sedan som jag fasade inför möten likt dessa och nu testar jag nya metoder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback