Slutruvat

Under mina resor till USA har jag köpt filmer och böcker där huvudpersonerna är homosexuella, filmer och böcker som är svåra att få tag på, oftast omöjliga att få tag på, i Sverige. Och det har ju blivit några resor och fyllda resväskor under åren. Likt en ekorre har jag samlat på mig filmer och böcker men det har inte blivit av att jag sett eller läst allt utan istället har jag ruvat på mina skatter. Så idag när jag städade, eller rättare sagt gjorde ett av mina otaliga försök till att städa, så började jag sortera mina böcker istället. Och jag insåg att jag verkligen har en fantastisk skatt och att det är dags att ta del av rikedomarna så jag har lovat mig själv att läsa lite varje ledig dag.


Kommentarer
Postat av: Herr Kastö

Du har inget du tycker jag borde läsa? Kunde va kul/intressant - å så kunde vi troligen ha ett spännande åsiktsutbyte efteråt...

2009-07-21 @ 13:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback