Klädinköp

Under lunchen var jag och handlade kläder tillsammans med en vän. Vi var väl inte så otroligt tysta och diskreta av oss när vi provade kläder och jag kan tänka mig att det var ganska uppenbart att vi var homosexuella. När vi skulle handla så var det en allmänt trevlig och glad stämning och alla tre i personalen skrattade och vi var alla allmänt engagerade i mina och min väns inköp. Mitt under att de slog in våra varor så utbrast den ena kassörskan: Men ni kanske handlar ihop? Det blev ganska uppenbart att de tolkade oss som ett par så både jag och min vän log och svarade att vi handlade ihop men betalade var för sig. Vårt ärliga sätt och personalens inställning och attityd gjorde att en situation som kunde blivit pinsam, bara kändes naturlig och avslappnad. På ett trevligt och avslappnat sätt hade de bejakat möjligheten att vi kunde ha varit ett par.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback