Sökes: En producent

Mitt sommarpratarprogram sändes idag i repris på Radio Sjuhärad. Under eftermiddagen var en journalist inne och handlade som hade hört programmet och han berömde mig och undrade om jag funderat på att skriva en bok om min historia. Jag har ju fått frågan förut och naturligtvis, med mitt övriga skrivande i åtanke, så har jag funderat på att skriva ner min historia. Men det som stoppat mig, eller åtminstone saktat ner mig, är min bristande disciplin. Journalisten föreslog att jag skulle ha en producent som kunde stötta mig, pusha mig och ge mig feedback. Och visst ligger det något i vad han sa till mig. Han gissade även att jag hade mer att berätta vilket stämmer. Jag har till och med för nöjes skull börjat skriva på en fortsättning på mitt sommarpratarprogram så nog finns det mer material. Ironiskt nog så handlade min "egen" producent, från när jag gjorde mitt sommarpratarprogram, av mig under kvällen och vi pratade om hur man skulle gå vidare om man ville gå från radioprogram till bok. Min dröm att skriva en bok om mina upplevelser har fått sig en rejäl knuff framåt och uppåt.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej Åke! Tänkte fråga dig om du har ngt bra tips på bra, billigt boende i New York?? Har ett par kompisar som ska dit och då tänkte jag på dig... Tack på förhand!

Kram Tessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback