Törnrosa

I hela mitt liv har jag haft svårt för tandläkarbesök, inget ovanligt kanske men det som kanske gör mig lite mer ovanlig är att jag blir extremt trött när jag är nervös inför någonting eller när jag mår dåligt. Och kombinationen gör att det blir lite speciellt ibland som häromdagen när jag var hos tandläkaren. Först somnade jag sittandes i väntrummet. Sedan fick jag panik och kväljningar som nästan övergick till att jag kräktes under tiden jag satt i tandläkarstolen vilket gjorde att personalen fick avbryta arbetet med den tand som jag bitit av. Personalen lämnade rummet ett tag så att jag kunde återhämta mig och när de kom tillbaka in i rummet hade jag gått från att skaka och ha kväljningar till att sova så de fick väcka mig för att fortsätta behandlingen. Jag har somnat hos dem tidigare så de skrattade bara åt mig, förutom att somna i tandläkarstolen så har jag även somnat under tiden jag blivit tatuerad men då var jag bara trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback