Skitsnack

Under de år som jag arbetat på ICA så kan jag inte komma ihåg att jag gått på toa en enda gång för att göra "det stora", "nummer två" eller vad man än väljer att kalla det. Men så ikväll efter nästan åtta år så bestämde jag mig för att göra det. Vet inte om det var behovet som var så stort eller om det var så att jag kände mig avslappnad nog att göra det på arbetet. I vilket fall som helst så gick jag på toa och när jag sitter där så hör jag dörren öppnas till omklädningsrummet där toan ligger. Jag tittade på toadörren och insåg att jag glömt att låsa dörren till toaletten. Inombords svor jag för mig och i ren panik fattade jag det ödesdigra beslutet att INTE låsa dörren utan istället satt jag tyst och hoppades på att personen utanför bara skulle hämta något i omklädningsrummet och sedan gå ut. Men naturligtvis öppnas dörren till toan där jag sitter. Där jag sitter och gör "det stora", "nummer två" för första gången sedan jag började på ICA och jag glömmer att låsa dörren. I ren panik och skam håller jag armarna framför för mig och ropar ut: Förlåt, jag gömde låsa dörren. Jag ropar detta om och om igen tills han som öppnat dörren fattat vad som hänt, kommit över chocken och stäng dörren igen. Jag svor för mig själv om och om igen samtidigt som jag lovade mig själv att aldrig gå på toa på jobbet igen. Om jag mot förmodan gör det så ska jag definitivt låsa dörren om mig.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppsan Åke! Försök att inte låta rädslan ta över, du måste fort upp i sadeln (stolen) igen! =D

2009-04-02 @ 09:11:31
Postat av: Johan

Det här låter verkligen jättejobbigt Åke! Du måste ta tag i dina problem omgående! Det här kanske kan ge bestående men! Finns säkert nån bra terapiform för dylika tvångstankar.



kramar Johan

2009-04-02 @ 13:23:23
Postat av: Kenny

Hahahahaha... shit happens ;)

2009-04-02 @ 20:41:32
Postat av: Anonym

oj oj... säker på att du inte drömde..?

2009-04-07 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback