Trött

Efter arbetet åkte jag till Göteborg för att se filmen "Patrik 1,5". Jag tog tåget. Jag älskar verkligen att åka tåg, enda problemet är att jag sover så bra på tåg. Generellt sover jag bra överallt. När jag gjorde min militärtjänstgöring så var jag känd på regementet för att kunna sova stående. Och som så ofta förr så somnade jag på under tågresan. Jag vaknade upp av mina egna snarkningar. Mitt huvud hade fallit åt sidan och lutade mot min medresenärs axel. Jag satte mig rakt, gjorde ett desperat försök att förneka snarkningarna i hopp om att de skulle kunna göras ogjorda. Försökte lite diskret att torka mig om munnen för att känna efter om jag dreglat. Jag tordes inte ens titta på min medresenär för att se om jag dreglat på hennes axel. Min medresenär klev av tåget ett par minuter senare men jag kunde fortfarande inte med att möta hennes blick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback