Framtidsvisualisering

Under kvällen var det sista kvällen med kursen "Mera självkänsla". Veckorna har gått så otroligt snabbt och även om kursen inte påverkat mig lika mycket som den första kursen "Självkänsla nu" så har jag utvecklats och lärt mig mycket. Som en slags avslutning och en sista övning fick vi till uppgift att visualisera hur våra liv ser ut om tio år, och jag blev riktigt förvånad över vilken klar bild jag har av min framtid och jag kände mig riktigt nöjd med den bild jag målade upp. Jag kunde tydligt se att en rädsla som jag funderar mycket över idag inte längre fanns med mig och att jag tack vare det lever ett lite osäkrare liv, men ett mer tillfredställande och utmanande liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback