Överväldigande tomhet

Så kom då dagen för inspelningen av sommarprogrammet. Jag hade en inre bild av att det skulle vara enklare att läsa in texten men det krävde mer arbete än jag hade trott. När inspelningen var slut tog vi kort inför marknadsföringen och när vi lämnade studion kunde jag höra låten "Strange Fruit" med Nina Simone. Låten ska vara med i programmet och jag slogs återigen av hur bra låten är och hur fantastisk Nina Simones röst är. Jag blev erbjuden att lyssna på programmet innan sändning men jag avböjde, det känns bäst att höra det när det sänds. På något lustigt sätt så känns det enormt tomt nu när det är färdigt, detta är något som jag strävat efter under så lång tid och nu är det gjort, tomheten är nästan överväldigande.


"Det är gjort och kan icke göra ogjort"

- Titus Maccius Plautus


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åke!

Ser fram emot att höra ditt sommarprogram! När kommer det att sändas? /Anna

2008-05-20 @ 02:22:48
Postat av: Åke Englund

Hej Anna :)

Inget datum är bestämt ännu men det blir under juli eller augusti, skriver på bloggen i god tid innan :)

2008-05-20 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback