Framåtskridande arbete

Mitt arbete med sommarprogrammet jag ska göra för Radio Sjuhärad tar sig en allt tydligare form. Jag har valt musik som passar det jag kommer att prata om, jag har valt ämnen och skrivit en grund som jag nu ska jag skriva färdigt. Datum för inspelning är bokat. Jag har fått feedback på texten jag skrivit och istället för att som i vanliga fall, när jag skriver insändare och debattartiklar, så ska jag utveckla beskrivningarna i texten. Det känns otroligt värdefullt att få använda mig av fler ord, och likt en konstnär använder sig av olika färger när han målar en tavla, får jag använda mig av ord för att beskriva känslor och tankar.


"All konst, även den tragiska, är en berättelse om lyckan att finnas till"

- Boris Pasternak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback