Trött

Gick på bio med några vänner, var egentligen för trött vilket jag kände redan när vi fikade innan filmen, men jag hoppades att jag skulle piggna till när filmen började. Filmen utspelade sig i Grekland men jag märkte efter ett tag att filmens handling utspelade sig i Brasilien och att jag längtade dit. Någonstans insåg jag att jag aldrig har längtat tillbak till Brasilien, även om det var en utvecklande resa att åka dit, och att jag höll på att somna i biosalongen. Jag gnuggade sömnen ur ögonen och fokuserade på filmen. Efter en stund utspelade sig filmen i Thailand i ett hotellrum som vi tittat på men aldrig bodde i under vår resa. Rummet var vackert men enkelt inrett och låg nära havet med en fantastisk utsikt, men det låg inte i vår prisklass, under vår rundresa i Thailand kom jag alltid att jämföra vårt boende med det där hotellrummet. Och nu utspelade sig filmen i detta rum vilket fick mig att inse att jag återigen slumrat till under filmen. Jag vaknade till, gnuggade sömnen ur ögonen samtidigt som jag försiktigt och lite skamset tittade mig runt i biosalongen och hoppades att jag inte snarkat.


Kommentarer
Postat av: Ann

Trevlig sida.. =) Vad är d för hundraser du har? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback