Tre glas vin

När jag började blogga bestämde jag mig för att inte skriva inlägg efter att ha varit ute och druckit alkohol, men tre glas rödvin borde inte vara för allvarligt, jag är ju mänsklig... och jag kan ju radera inläggen.


En vän, som numera bor i London, kom in i butiken när jag arbetade. Trots att han bor i ett annat land så räknar jag honom som en av mina närmaste vänner. Han är inte allför ofta i Sverige och jag har inte besökt honom i London under de år som han bott där, så när han frågade om jag ville följa med ut efter jobbet och ta ett glas vin och prata om vad som hänt sedan vi senast träffades, så kunde jag inte säga nej. När jag slutade arbetet så stod han utanför ingången till min arbetsplats. Vi kramades, han har alltid kramats innerligt och ordentligt med en äkthet som inte går att ta miste på. Tillsammans gick ut och tog varsitt glas vin och pratade om vad som hänt sedan vi möttes senast. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Arbetskamrater till mig kom fram till oss pratade, bekanta till min vän kom fram och allt blev en salig blandning. Ett glas vin blev till tre glas. En av Borås snyggaste killar kom fram och pratade med oss och när han la sin hand på mitt lår höll jag på att tuppa av, en annan kille började berätta om när han gått ut klädd som kvinna och ett gäng killar hade dragit av honom klänningen och en kille antog att min vän från London och jag var på en date, det var länge sedan jag hade så roligt, måste nog gå ut oftare...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahhaah ja de borde du Åke verkligen faan du vi måste ut och käka på babbel snart jue Tapas få med allas vår Sarvin med jue haha

Må gott

Kram

2008-07-18 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback