Igenkänd

När jag var ute med hundarna efter kvällens arbete så mötte jag ett gäng tonårstjejer, de tyckte att mina hundar var söta, så de kom fram till mig för att hälsa på hundarna. Som så ofta blev jag igenkänd från mitt arbete. En av tjejerna frågade om jag ville veta en hemlighet, jag svarade ja på hennes fråga och hon berättade att hennes pappas fru alltid valde min kassa när hon handlade. Om hon hade råkat ställa sig i en kassa och såg mig i en annan kassa så bytte hon alltid kassa för att få handla av mig. Som alltid är det smickrande och jag fylls av tacksamhet för att mitt arbete och mitt sätt röner så stor uppskattning.


"All publicitet är bra utom en dödsruna."

- Brendan Behan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback