Frågor som söker svar

Gjorde en intervju med anledning av mitt engagemang för homosexuellas rättigheter och killen som intervjuade mig ställde riktigt bra frågor som fick mig att tänka efter. Han ställde frågor som var jag fann energin, vad som motiverade mig och om det fanns något som jag kunde berätta om mitt engagemang som kunde ge andra energi och motivation att engagera sig i det som är viktigt för dem. Jag som tycker att jag inte har någon energi alls, det finns ju så mycket jag vill göra. Jag försökte svara på hans frågor så gott jag kunde men frågorna levde kvar inom mig långt efter att intervjun var över.


"Var som en anka, brukade min mamma säga till mig. Var lugn på ytan men paddla utav helvete under den."

- Michael Caine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback