Trött

Jag var med en vän på bio under måndagskvällen, Vi var båda trötta så vi skrattade och sa att vi antagligen kommer att nicka till under filmen. Jag försökte verkligen att inte somna men, för några sekunder så nickade jag till och jag tittade lite skamset åt min väns håll för att se om han sett att jag nickat till. I biomörkret kunde jag se att han satt i en konstig vinkel och först efter några sekunder insåg jag att även han hade nickat till. Vi måste ha sett roliga ut när vi satt där båda med våra huvuden bakåtlutade i biomörkret och sov.

Kommentarer
Postat av: Pat

Häääregud! Vilken film "såg" ni? =)

2008-12-12 @ 01:14:01
Postat av: Anonym

Ja jag vet... Vi såg Caramel, en Fransk-Libanesisk film :)

2008-12-14 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback