Störst hittills

Min största artikel hittills publicerades på Borås Tidnings kultursidor idag. Texten med dess 7000 tecken och bilder som illustrerade texten tog en hel sida i anspråk. Jag är riktigt stolt och den kommer definitivt räknas till en av årets milsstolpar då årets som gått summeras ihop. Lustigt nog så läser jag inte texten på samma sätt när jag håller på att skriva den som jag gör när den är tryckt och publicerad. När jag läste den idag så känner jag att den inte flyter lika bra rakt igenom så jag har bestämt mig för att inte stressa allt för mycket med den text jag skriver på just nu och läsa den extra noggrant, och känna efter att texten får ett jämnt och bra flöde innan jag skickar in den. Även om jag känner bristerna i texten som publicerades idag så nöjer jag mig med att göra en mental anteckning om det jag inte känner mig helt nöjd med, och bär med mig det som ett sätt att utvecklas.


http://www.bt.se/kultur/reflektioner/behovet-av-komma-ut-historier(1016821).gm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback