New York, here I come

När jag gick förbi resebyrån efter att ha utfört ett ärende i närheten så passade jag på att gå in och och kolla vad en resa till New York skulle komma att kunna kosta. Jag visste på ett ungefär när jag ville åka men jag var fortfarande osäker på hur länge jag skulle stanna. Tllsammans med personalen kollade vi på lite olika datum, valde flygbolag och favoritflygplats i New York och hittade flyg till New York till ett pris som var oväntat bra. Jag tänkte att det var väl lika bra att slå till, allt i enlighet med min nya svara-Ja!-anda, så några minuter senare gick jag ut från resebyrån med en tur och retur-biljett till New York. Så nu har jag en månad i New York att se fram mot, inget boende fixat ännu men det löser sig, det är bara att vara öppen och svara Ja! när nästa möjlighet uppenbarar sig.


Kommentarer
Postat av: Anders

Yeah!! Way to go! (För att komma in i den rätta andan!)



Gott nytt år!

2008-12-31 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback