Måsten

Jag tycker att det är lite lustigt, att när jag överlag är lyckligare än vad jag varit i större delen av mitt liv, så tycks en del i min omgivning se det som att jag "måste" träffa en kille. Och när jag berättar om allt jag gör och allt jag planerar och allt mitt liv är fyllt av så ser de på mig och uppför sig som att jag "måste" väl ändå inse att jag kan, och borde, göra allt detta med en pojkvän. Och när jag gör ett försök till att förklara att jag trivs bra som det är och att jag inte känner för att ge mig ut och söka efter någon att dela allt med så möts jag av en attityd som att jag inte vet mitt bästa. Jag orkar och vill inte förklara mer eller djupare för dem, för då tolkar de allt jag gör och allt jag planerar som något jag gör för att fylla tiden som jag annars skulle ha fyllt med en pojkvän. Irriterande, träffar jag någon så träffar jag någon.


Kommentarer
Postat av: Helen

Tycker inte att du ska känna att du behöver förklara dig.. När man själv har hittat något som är det bästa som finns och helt otänkbart att mista (typ pojkvän eller favoritmusik) så vill man ju gärna "frälsa" andra till samma tro.. Tryck upp ett av dina sköna Åke-smile som svar på sånna kommentarer för det är ju säkert inte illa menat.. =)

2008-12-10 @ 05:16:59
Postat av: Anonym

Du måste,måste,MÅSTE! Du driver ju oss andra till vansinne med din frihet och ditt "Jag kan göra som jag vill för jag är singel". Mamma o jag har hittat den perfekte för dig,bara att slå till!/F

Postat av: Åke Englund

Hej Helen!

Tack för ditt stöd och din idè med Åke-smilet :) Ska köra med det :)

Take care

/Åke

2008-12-14 @ 00:19:51
Postat av: Åke Englund

Nej du F!

Jag trivs bra som det är :) Kommer det någon så är jag redo men om det dyker upp någon, jag är nöjd som det är!

jag älskaaaar min frihet :)



2008-12-14 @ 00:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback