Klumpig

Häromdagen var jag inne i en filmbutik för att se om det kommit några nya filmer. Och till min stora förvåning så hade de fått in komedin "Another Gay Movie". Jag blev så otroligt förvånad över att den överhuvudtaget kommit ut på hyr-dvd och att den sedan fanns i ett 20-tal kopior i en filmbutik i Borås var helt oväntat. Både ivrig och glad går jag fram till hyllan för att ta ett exemplar. Framför hyllan står det en tjej som läser på baksidan av den film som hon funderar på att hyra och hon står precis i vägen för mig då jag ska ta en film från hyllan framför henne. Och i min iver över att en film med gaytema finns att hyra glömmer jag bort att ursäkta mig då jag kastar mig mot ett exemplar av "Another Gay Movie". Så när jag greppar "mitt" exemplar så ramlar ytterligare fem eller sex stycken filmer ner i golvet med dunder och brak och om någon hade tvivlat på vilken film jag var ute efter så var nu alla tvivel undanröjda med dunder och brak. Lite skamset bad jag tjejen om ursäkt och plockade upp filmerna som jag rivit ner. Med min klumpighet och oförmåga att dölja såväl iver som beundran för killar så är det ingen större ide att ens fundera på att smyga med min homosexualitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback