Jul-sms

När jag flyttade tillbaka till Borås och började arbeta på City Centrum så tog jag på mig att arbeta julafton då jag inte har någon egen familj, dessutom är det en rolig dag att arbeta då de flesta som handlar är glada för att vi har öppet och de flesta känner någon slags julstämning. Så har åren gått och nu kommer jag att arbeta för åttonde året. Något som också kommit att en tradition är att jag på julaftonsmorgonen skickar ett jul-sms där jag skriver lite stämningsfullt om julaftonsmorgonen och de känslor jag upplever. Med åren har listan på vänner som jag skickar mitt jul-sms till vuxit och mina vänner har även börjat se detta som en tradition. Detta i sin tur har inneburit att när jag bytt telefon och inte fått med mig alla telefonnummer till den nya telefonen och därför missat att skicka till en del, så har dett skapat stor besvikelse och i år är det ovanligt många som har försäkrat sig om att de ska få detta sms. Detta i sin tur har gett mig lite prestationsångest inför årets sms. Jag vill ju gärna skapa något stämningsfyllt och traditionellt men ändå nytt och samtidigt personligt.


Kommentarer
Postat av: Benny

Hej! Kul att se dig igen, det var ett bra tag sen jag var i butiken. Ville bara önska dig en trevlig jul för jag glömde säga det igår. Mvh Benny

2008-12-21 @ 06:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback