Förändrat skrivande

När jag sitter och skriver på en recension till Borås Tidning så inser jag att jag inte skrivit en insändare sedan någon gång i somras. Inte för att jag tänkt överge skrivandet, tvärtom så skriver jag mer än någonsin, skriver bara inte insändare och debattartiklar på samma sätt. Läser fortfarande insändarsidan först när jag läser morgontidningen men det har inte varit något inne på länge och jag har inte haft något att argumentera om så därför har jag legat lågt ett tag. Samtidigt så har jag roligare än någonsin när jag skriver och reserchar kring homosexualitet och kultur. Det ger mig mer på ett personligt plan, känns mindre aggressivt, trots att jag inte tappat den kritiska och granskande aspekten. Samtidigt så är det ju hit jag strävat när jag satt upp mål om hur jag i framtiden vill arbeta med homofrågor. Det känns både bra och givande att mitt skrivande förändras och utvecklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback