Vill du ta ett bloss?

När jag var ute med hundarna på kvällspromenaden så mötte jag ett gäng killar. Jag var fullt upptagen med att lyssna på musik, sms:a, bära en fylld hundbajspåse och hålla kopplet till hundarna så när jag såg killarna klev jag ut i gatan och gick förbi killarna. När jag gick förbi dem så kände jag doften av cigarr, jag reflekterade över att de var i 17-18 årsåldern och att jag tycker att cigarrdoft är äckligt. När jag gått förbi dem släppte jag tanken på cigarrdoften och fortsatte skriva mitt sms, så först hörde jag inte att en av killarna ropade på mig. Jag tog ur hörlurarna och vände mig om när en av killarna kom fram. Han kom fram til mig och tog mig i hand samtidigt som han presenterade sig. Det visade sig att jag varit och föreläst på hans skola, vi småpratade lite om hur "läget" var och han berättade lite stolt men mest stöddigt om att de stod och rökte cigarr. Han undrade om jag ville ta ett bloss men jag avböjde. Även om jag tycker att cigarr luktar äckligt och jag tycker att det inte är vidare smart att börja röka så kände jag mig lite stolt över att bli tillfrågad. Jag måste ha gjort intryck på min föreläsning när han vill prata om hur "läget" är och röka tillsammans


Kommentarer
Postat av: Helen

Speciellt en kille i hans ålder med en cigarr och kompisar med sig som vet om att du är homosexuell, inte illa.. Världen rör sig sakta, men den gör det i alla fall..

2008-08-06 @ 02:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback