Omskakad ikonstatus

Idag har min text ?Varför ska det ligga en Bibel på hotellrummet?? publicerats i Borås Tidning, de två tidigare texter jag skickat in har inte tagits med och det känns alltid bra när jag tas med efter att några texter inte kommit in. Denna text var den första text jag skickat in som inte har med homosexualitet att göra, någon gång ska vara den första, det tog ju bara 35 år? Temat i denna text var bibeln och religion så det var minst lika brännande som homosexualitet och två kunder har redan frågat efter mig för att de vill säga att de inte håller med mig, kan det vara så att min ikonstatus bland tanterna har skakats om efter dagen inlägg?

Dagens låt är ?I was dancing in the lesbian bar? av Jonathan Richman, hörde den på radion under kvällspromenaden och den satte sig direkt, tydligen en gammal låt men jag har inte hört den tidigare, hittade den dock på YouTube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback