Funderingar av en tokig

Fikade med Hanna idag och diskuterade bland annat min blogg, vi diskuterade huruvida man ska använda bokstäver istället för namn på de man skriver om och vi kom fram till att det var lite varning på det då en annan persons blogg ger ett mindre bra exempel på användandet av bara en bokstav för en person så från och med nu använder jag personernas förnamn.  Och på tal om personer jag tidigare benämnt med en bokstav så pratade jag med F, som hädanefter blir Fredrik, om tatueringar. Jag mms:ade bilder på mina tatueringar, jag är bara så sugen på att tatuera mig men jag kan ändra mig över en natt, om vart jag vill ha nästa tatuering, vet inte om det är så bra att göra en när jag kan ändra ställe utan större eftertanke? Pratade med Fredrik om hur splittrad jag känner då jag jobbar med så mycket som jag inte använder mig av om man säger så. Jobbar för homosexuellas rättigheter men jag lever som motståndare till homosexualitet vill, utan att leva ut min homosexualitet? Jag läser litteratur om religion och funderar på att gå någon form av kurs i kristendom men jag är inte religiös eller troende. Jag jobbar som chef men jag har inte strävat efter att bli chef. Fredrik sammanfattade det kort och koncist: Jag är tokig


Kommentarer
Postat av: Benny

Jag kan garantera att du är en bättre chef för dina medarb. än en som strävar att bli chef. när det gäller Religion så passar det bra med "söker man inget så finner man inget". Gör två Tatueringar så slipper du välja var du ska göra den?

2007-04-25 @ 06:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback