5 saker jag gjort det här året

 

Året börjar nu närma sig sitt slut och jag älskar listor så jag tänkte försöka mig på några listor som har med homosexualitet att göra, det är ju själva temat på min blogg. Här följer lista 1!


5 saker som jag har gjort det här året:

  • Haft föreläsningar på bl.a. Tullengymnasiet, Bodaskolan och Viskadalens Folkhögskola.
  • Besökt New York och varit på platser med homoanknytning.
  • Varit på RFSL:s kongress, det var 10 år sedan jag var på min första kongress och jag kom till nya insikter om mig själv.
  • Börjat skriva blogg om mitt liv, mina tankar och mina erfarenheter kring homosexualitet.
  • Gjort en Fokusintervju för Borås Tidning med anledning av mitt arbete för homosexuellas rättigheter.

Kommentarer
Postat av: Benny

När du ibland bemöts av fördomar,äckel och rent hat som du berättat. Så måste du känna ilska. Vart gör du av den? Är du som jag en samlare? Eller frigör du ilskan via pennan? Undrar bara för du har alltid ett leende på läpparna när man ser dig.

2006-12-23 @ 06:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback