Att satsa allt.

En punkt på min Bucketlist gjorde sig påmind för några dagar sedan när jag läste ett inlägg på Facebook. Jag har, så länge tillbaka jag kan minnas, velat vara på Bok och Biblioteksmässan med en bok som jag själv skrivit. Och nu skrev ett förlag för den som vill ge ut sin bok själv, att om man skickar in sitt manus för publicering innan den 31 juli, så är man garanterad utgivning innan årets Bok och biblioteksmässa. Så jag har nu bestämt mig för att satsa allt ge ut min bok själv. Jag tror att jag, bara genom att jag pratat om den och processen med att skriva den, kan få människor att köpa den. Och om jag ser till genomslaget min krönika i Borås Tidning om min depression haft, tillsammans med genomslaget i fotoutställningen "Utsatt", så har jag en bra grund för att få upp intresset för den.
Så nu satsar jag allt, jag bockar av punkter på min Bucketlist. Nu är det dags att höja växeln och öka insatserna. Nu satsar jag allt.

Kommentarer
Postat av: Patrik M

All in or Nothing! U go!!!

2015-07-08 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback