Lägenheten som Gud glömde

Jag älskar min lägenhet, skulle ha svårt för att flytta och framför allt så älskar jag att den ligger så centralt. Om jag skulle beskriva de tre viktigaste och bästa sakerna med min lägenhet så skulle det bli läget, läget och läget. Däremot så tror jag att det går spöken i allt som har med el att göra i lägenheten. Först och främst så finns det typ ett eluttag i varje rum, whats up with that som jag brukar säga. Det är som om lägenheten är byggd innan man började använda sig av lampor, stereo och TV. Sedan är det det här med propparna. Om jag dammsugar samtidigt som jag har på TV:n eller stereon så går en en propp. Köper en ny förpackning med proppar i månaden. Sedan så går glödlampor på löpande band när jag tänder dem, bara idag har två glödlampor gått. Tror det lever något ondskefullt i mina eluttag. 

Kommentarer
Postat av: Helen

Det där ska du nog kolla upp, Åke. Kan bli dyrt i längden ju.. =)

2009-09-17 @ 02:15:19
Postat av: J. Åke Englund

Tänkte testa lågenergi lampor och se om de klarar mina elspöken :)

/Åke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback