Komplett stadsbild

Då jag rest en del under sommaren har jag haft mina hundar hos en vän som tagit hand om dem, så jag har inte haft dem hos mig på några månader. Detta är något som många lagt märke till och jag ar vid ett flertal tillfällen fått frågan om vart mina hundar är och häromdagen sa en kund som handlade av mig att stadsbilden inte är komplett utan mig och mina hundar. Och nu har jag fått tillbaka hundarna sedan en vecka tillbaka så när jag mötte kunden under dagen när jag var ute med hundarna så jag log han och sa att stadsbilden åter var komplett. Jag har ju fått en till hund så han tillade att stadsbilden inte bara var komplett utan att den var kompletterad av den nya hunden.


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, så de är tre igen nu? Är det en till Whippet?

Postat av: J. Åke Englund

Yes, nu är det tre igen :) Nytillskottet är en Italiensk Greyhound så den är lite mindre till storleken.

/åke

2009-08-18 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback