Officiellt

För ett par dagar sedan blev det officiellt att jag sommarpratar i Radio Sjuhärad. Jag har själv inte hört det, men programmet påannonseras i radion så kunder på arbetet har börjat prata om att de ser fram emot att höra programmet. Det känns lite spännande och samtidigt lite konstigt, spännande för att det är kulmen på mitt arbete med programmet och konstigt för att jag blottar en stor del av mig själv i programmet. Jag använder mig av min historia och är väldigt personlig när jag föreläser så jag vet om att det sätter igång en mängd processer när man är personlig i offentliga sammanhang. Att vara personlig i offentliga sammanhang är samtidigt något som är en del av mig, även om mitt förhållningssätt ändras över tid och rum, så jag känner mig inte obekväm med det men det väcker onekligen känslor och tankar hos mig. Programmet kommer att sändas den 25 juni klockan 10.03 med repris den 30 juni klockan 15.03. Detta innebär att jag inte kommer att vara i Sverige när det sänds och jag kommer heller inte att ha hört programmet själv innan dess, så det blir lite extra spännande att komma hem.


"Ödet hamrar oss hårda eller mjuka, det kommer an på materialet."

- Marie von Ebner-Ener-Eschenbach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback