Strålkastarhäxa

Dagen efter radiointervjun så kom min debattartikel om könsneutrala äktenskap med i Borås Tidning så tajmingen kunde inte varit bättre. Bitar av intervjun har sänts i omgångar på radion även idag så exponeringen kunde heller inte den varit bättre. Var med i personaltidningen som kom igår och kommer att vara med i reklambladet för Citybutikerna som kommer på måndag så jag syns mer än Camilla Läckberg. Jag som en gång i tiden fick epitetet strålkastarhäxa... Det lustiga är att jag som alltid sökt uppmärksamhet, inte längre söker det (i samma uträckning) men numera söks upp istället.


Kommentarer
Postat av: Benny

Det enorma jobb du lägger ner på homosexuellas rätt i samhället via artiklar, debatter och föredrag förtjänar allt beröm det kan få. För det är ju faktiskt så, att vi som bara sitter och nickar instämmande är dom som skördar frukten av ditt arbete.

2008-01-26 @ 13:40:34
Postat av: Åke

Tackar :))
Men jag upskattar nickandet och samstämmandet, alltid kul med uppskattning och feedback!

2008-01-28 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback