Fortfarande inte där

En kvinna som var inne och handlade idag berömde mig för texten om utställningen "Rainbow animals" som jag hade i Borås Tidning i lördags. Detta är en kvinna som jag tycker om och hennes åsikter om mitt skrivande betyder kanske aningen mer än om bara "vem som helst" tycker till om mitt skrivande. Dessutom så tyckte hon att jag skrev för "hårt" sist vi diskuterade en text som jag hade i Borås Tidning, så detta i kombination med att jag tar åt mig lite extra när just hon har en åsikt om mitt skrivande gjorde att det kändes extra bra att få hennes beröm. Det irriterar mig att jag fortfarande tar åt mig så mycket av vad andra tycker om mitt skrivande, det är en sak att ta åt sig konstruktiv kritik och utvecklas av det men när jag tar åt mig så är det oftast djupare än så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback