Att skriva musik

Jag var ute och åt med en vän nyligen, vi hade inte träffats på ett tag så vi hade mycket att prata om. Under samtalets gång kom vi in på ett gammalt projekt som vi pratat om att göra under flera år nu. Vi ska göra en låt låt tillsammans, jag ska skriva texten och han musiken. Vi kompletterar varandra väl som vänner och vi tror därför att hans förmåga att skriva musik och min förmåga med ord skulle kunna fungera väl. Så nu går jag omkring och funderar på vad texten ska handla om, ska den vara glad eller sorgsen, ska jag bara hitta på eller ska jag skriva om en egen erfarenhet?

Idag är jag tacksam för:

1. Att jag blir bättre på att ta ansvar, att ta ansvar är att kunna påverka sitt eget liv.

2. Mina nya bokhyllor.

3. Tobias kommentar till mitt inlägg "På min badrumsspegel"

Kommentarer
Postat av: KimJ

Fin design :D Kolla gärna in min blogg! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback