Viktförlust och tågresor

När jag kom hem från New York var jag och handlade på MQ med Fredrik och Johan och köpte då en tröja i xs som satt lite väl tajt men den var snygg och billig så jag köpte den i alla fall. Efter att ha gått med gips i lite mer än tre veckor och varit tvungen att äta med vänster hand så har jag gått ner en del i vikt vilket gör att tröjan nu sitter löst på mig.
Jag ska hälsa på Fredrik och Johan under några dagar och jag åker på onsdag morgon, kanske kan gå upp några kilo när jag är där. Är dock lite nervös för att inte vakna i tid och missa tåget, det går ju trots allt klockan 08:33, så jag har satt två olika alarm och jag hoppas att hundarnas irriterande nya ovana att väcka mig vid 5-6-tiden på morgonen även ska hända imorgon så kanske jag kommer upp i tid och hinner äta frukost. Sova kan jag alltid göra på tåget. Tåget tar ungefär 12 timmar men det har tre byten och jag tänkte läsa lite och jag har med mig ett gäng frågor till en intervju jag ska medverka i så resan kommer att gå snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback