Hemligheten

Jag har sett filmen Hemligheten, The Secret, idag. Hörde talas om den på Oprah och köpte den för ett tag sedan men det har inte blivit av att jag sett den, så jag passade på idag på dagen. Filmen var ungefär som jag förväntat mig men även om det var lite för mycket flumm för en trolös som jag, så tycker jag att den genomsyras av en grundtanke som jag tror på. Så jag ska försöka att jobba en del utifrån filmen och det första jag tänkte göra är att hitta 3 saker varje dag som jag är tacksam för. Så här kommer dagens 3 saker jag är tacksam för:

1. Jag är tacksam för att jag har mina hundar Winston och Marianne

2. Jag är tacksam för min vänskap med Fredrik

3. Jag är tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs så bra med

Kommentarer
Postat av: Åsa (Tullen)

Har hört mycket om både den och boken. Var fick du tag i den nånstans?

Postat av: Åke Englund

Hej Åsa
Jag köpte boken på bokus.se och de har den även på svenska nu. Filmen köpte jag på http://www.life-motivational-speaker.com/the-secret.html
Ha det bra
Kram Åke

2007-08-17 @ 22:18:17
URL: http://akeenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback