Jag har sett min egen död

Jag har sett min egen död. Det mörkröda blodet. De nästan ofattbart gröna träden. Trots att det bara är en bild så kan jag nästan höra ljudet av skottet som slutligen avslutar mitt liv. Jag kan känna förvåningen då jag slutligen dör. Jag kan känna tryckvågen då skottet träffar mig. Ser blodet sekunderna innan jag dör. Slås av hur förvånad jag blir. Så det är slut nu. Nästan lite vackert. Känner mig stolt. Nöjd med min insats. Det är naturligtvis inte på riktigt. Det är det första jag får se från min debut som skådespelare. Inspelningen var förra sommaren och filmen håller på att klippas ihop just och jag fick en första bild. Jag har en liten roll och jag dör. Men det är en roll i en film. Jag som dyrkar film. Filmen är mitt liv. Jag brukade jämt säga att jag skulle kunna dö för att få vara med i en film. Nu dör jag i en film. Men jag är med i en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback