Sova inför publik

Jag har aldrig varit särskilt intresserad av melodifestivalen, men om man ska vara lite fördomsfull och kategorisk av sig så är melodifestivalen överlag väldigt populär bland homosexuella män. Denna uppfattning om homosexuella män är så utbredd att jag väldigt ofta möts av förvåning då jag berättar att jag inte följer melodifestivalen. Och vid ett tillfälle när jag blev intervjuad om melodifestivalen så kunde jag inte med att säga att jag inte ser på melodifestivalen så jag sa att jag ser den. Något som jag fått äta upp genom åren…
Så när jag fick tillfället att se genrepet av lördagens delfinal passade jag på att göra det. Enda problemet, förutom att jag var väldigt frestad att gå på bio istället då det låg en biograf 100 meter ifrån Scandinavium, är att jag är väldigt trött oavsett tid på dygnet. Så jag har nu sett genrepet av delfinalen på ett fullsatt Scandinavium, men jag somnade vid ett tiotal tillfällen och jag har ingen riktig uppfattning av alla låtarna. Men Måns Zelmerlöv var riktigt söt, så vaken var jag i all fall…


Kommentarer
Postat av: Elin

skratt



...somnade ett tiotal gånger =)



2010-02-20 @ 11:48:34
Postat av: Susanne

Måns Z är ju den viktigaste personen i hela Melodifestivalen så det var ju tur att du inte missade honom ;)

2010-02-20 @ 13:25:53
Postat av: J. Åke Englund

Hej Elin :)



jag somnade minst en gång under varje låt, pinsamt men sant...



/Åke :)

Postat av: J. Åke Englund

Hej Susanne,



visst är Måns den viktigaste under hela Melodifestivalen :)

/Åke

2010-02-21 @ 23:15:31
URL: http://akeenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback