Läsro

Håller på research inför en eventuell artikel och har läst tre av fyra böcker under resorna fram och tillbaka till Göteborgs Filmfestival. Jag älskar böcker men jag kan ha svårt att finna ro att läsa och som regel läser jag nästan bara under mina utlandsresor. Men så fann jag ro att läsa under resorna till och från Göteborg men jag har en bok kvar att läsa för artikeln och kunde inte finna ro hemma. Så under eftermiddagen satte jag mig på tåget till Göteborg där jag slog mig ner på ett café och läste och åkte sedan hem igen. Resan gav mig den läsro och avskildhet jag inte kunde uppnå hemma.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har också ibland svårt att koncentrera mig på läsning hemma, särskilt när det gäller kurslitteratur. Ibland kan jag skylla på katterna som gärna lägger sig på böckerna och skymmer sikten. Dock så räcker det för mig att gå till mitt favoritcafé för att få läsro :)

Lycka till med artikeln!

2010-02-10 @ 15:18:16
Postat av: J. Åke Englund

Tack, tack. har inte hittat den röda tråden än så länge men det kommer.

Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback