Söndagsmys

Två killar handlade av mig i kassan. Den ena är alltid väldigt glad när han handlar av mig och jag är relativt säker på att han vet om att jag är homosexuell. Jag är också ganska säker på att han har fått intrycket av att jag tycker att han är snygg. Ikväll handlade han och en kompis av mig och vi småpratade lite allmänt om hur det var. Jag frågade vad de skulle göra och tittade på vad de köpt vilket mestadels var chips och dricka. Den glada killen svarade glatt att de skulle ha lite söndagsmys varpå den andra kommenterade buttert ”Det låter så bögigt när du säger så där”. Den glada killen ryckte på axlarna och log mot mig medans hans kompis gick iväg och plockade ner varorna i en påse samtidigt som han muttrade ”Fan, tänk om min flickvän skulle höra det här”. När de gick ut vände sig den glada killen om, log stort och sa ”Trevlig kväll Åke!”.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback