Betala med kort?

Killen som handlade av mig skulle betala med kort men hans kort fungerade inte i kortterminalen. När den gett ifrån sig ett flertal varningssignaler såg jag vad som var fel och eftersom det inte var fel på hans kort så sa jag rent spontant:
-Det är inte du det är jag! Snabbt insåg jag att det lät konstigt men min mun bara fortsatte:
-Oj, nu lät det som att jag gjorde slut med dig men det är ingen fara, jag fixar det här! Inombords svor jag samtidigt som min mun bara fortsatte av ren nervositet:
-Så, nu borde det fungera, stoppa in den igen. Ja, kortet alltså! Vid det här laget såg killen rätt nervös ut men han lyckades genomföra sin betalning. Kunden efteråt såg desto mer road ut och hejade glatt på mig när det blev hans tur.


Kommentarer
Postat av: Creutz

Hahaha! Lysande!

Postat av: n

Du är såå bäst!! Älskar dig!n

2011-07-13 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback