Kärlekens arena

Jag ger mig inte alltför ofta ut på kärlekens arena. Gör inga egna försök och lider inte direkt. Däremot så har jag många vänner som i all välmening försöker hitta en kille till mig. Och nu i helgen var jag på en fest där en tjejkompis ville presentera mig för en kille eftersom jag privat är på tok för blyg för att våga ge mig på att prata med någon som eventuellt kan vara intresserad av mig, eller som jag kan vara intresserad av. Och när hon presenterar mig så ropar han ut:
”JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV DIG!!!”
Jag tappade fattningen och allt jag får ut mig är ett:
”Ok, det är lugnt”
Jag känner mig mest förvånad över intensiteten i hans utfall. Min vän som presenterat mig tappade inte fattningen utan berättade vad hon tyckte om hans sätt. Jag drog mig undan och hoppades på att festen skulle återgå till hur den varit innan hans utbrott och glädjande nog så hade de flesta inte uppfattat vad som hänt. Jag och min vän gick ut på balkongen där hon tog en cigarett och pratade om vad som hänt. Jag tog inte så hårt på det hela då killen uppenbarligen hade problem men jag gick hem strax efter incidenten. Att vara en matador på kärlekens arena är inte det enklaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback