Missat

Det har gått mer än en månad sedan jag hade en text i Borås Tidning. Har inte haft något uppdrag och jag har heller inte kommit med någon egen idé. Jag funderar själv mycket på att jag inte skrivit eller haft med någon text på ett tag, och jag får frågan av kunder i butiken om när nästa text kommer in. Har inte haft någon idé som inspirerat mig till att skriva men jag har haft en idé i bakhuvudet som jag egentigen bara väntat in då den är tidsbunden. Men i den allmänna röran som jag kallar för mitt liv så har jag inte haft koll på datumet som texten anknyter till och när jag äntligen kom mig för att kolla upp datumet så visade det sig att datumet var nu till helgen. Vilket är på tok för kort tid till att föreslå idén för Borås Tidning och dessutom skapa en text kring idén. Jag försöker att inte gräma mig över saker eller ångra saker då det inte är särskilt konstruktivt. Men f*n vad jag grämer mig över att jag inte hade koll på datumet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback