Färdig



Har sett filmen ”A Single Man” för sjätte gången. Och nu känner jag mig nöjd, färdig och på något sätt har jag fått ett avslut. Jag kommer garanterat se den igen, kanske inte på bio men jag kommer att se den igen. Kommer att köpa filmen så fort den kommer ut på DVD, kommer att köpa soundtracket och jag är halvvägs genom boken. Men jag känner mig till slut färdig med filmen. De senaste veckorna har den varit min avlastning i min vardag, den har varit en flykt från min vardag och den har varit ett stöd i min vardag. Jag har gråtit och jag har skrattat. Jag har känt igen mig och mitt liv, det har varit som om någon filmat mina tankar. Det har känts som om någon intervjuat mig och gjort film av anteckningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback