Begränsa mig lite

Jag flörtar konstant. Jag flörtar med unga och gamla, killar och tjejer. Jag flörtar oftast inte ens medvetet. Det är något spontant som jag har inom mig. ironiskt nog så har jag lätt att flörta när det inte är på allvar. Jag är däremot kass på att flörta om det är allvar och någon som jag är intresserad av, och någon som dessutom kan tänkas vara intresserad av mig. Att flörta är mer ett sätt att leva för mig och ofta tänker jag inte på det.
Idag så hjälpte jag en kille på jobbet och tydligen så flörtade jag med honom och det var ganska uppenbart för de som var omkring mig och en arbetskompis sa:
Men Åke, han var ju och handlade med sin flickvän. Du får ju begränsa dig lite!
Jag svarade att jag inte tänkte på att jag flörtade. Sedan lade jag huvudet på sned och log samtidigt som jag frågade min arbetskamrat om han hade flickvän? Han svarade nej och jag fortsatte att le mot honom samtidigt som han rodnade.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Enligt min kompis så flörtar jag med alla, men det är något överdrivet. Visst gillar jag att flörta och tar nästan varje tillfälle i akt. Vi kanske skulle starta en flörtis-klubb? ;)

2010-03-14 @ 14:26:24
Postat av: J. Åke Englund

Låter som en br idé :)

/Åke

Postat av: Maria Hagman

Man märkte verkligen när du stod i kassan och fick syn på någon snygging, Åke. Hela du sken upp! Men det är väl härligt att flörta! Jag får också höra att jag gör det hela tiden, och det är absolut inte medvetet. Men jag skäms absolut inte för det ;) Kul att läsa din blogg förresten, det är första gången jag besöker den. Hoppas allt är fint med dej annars. Kram Maria

2010-03-18 @ 01:00:27
URL: http://www.meenah.bloggplatsen.se
Postat av: Morgan

Du är ljusglimten på ICA! Man väljer kassa med omsorg när du arbetar!

2010-03-20 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback