Kulturfestival

Jag har föreläst under mer än 15 års tid men jag känner fortfarande en enorm ödmjukhet inför hur mina föreläsningar tas emot och jag funderar regelbundet igenom mitt upplägg och jag blir fortfarande stum, generad och fylld av respekt inför hur mina föreläsningar tas emot. Så när jag stod i kassan på ett av mina kvällsskift och en kund berättade för mig att hon arbetade för en kulturfestival och att jag var en av de mest önskade föredragshållarna som nämndes när man sökte nya programmpunkter till kommande festivaler, så blev jag minst sagt tagen över att jag ens nämnts i sammanhanget. Än mer förvånad blev jag över att få höra att jag var en av de mest önskade föredragshållarna. Och även om tanken att föreläsa på en kulturfestival skrämmer mig så lockar utmaningen mig än mer och vi kom överens om att träffas för att diskutera vidare kring det praktiska inför ett deltagande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback