Tidsramar

När jag tänker tillbaka på året som gått så inser jag att jag lärt mig mycket som jag inte insåg i ögonblicket men som jag kan se tydligt i efterhand. En sak jag lärt mig, som säkerligen andra omkring mig redan förstått, är att jag presterar bäst under tidspress och helst med en tidsram att följa. Det senaste dygnet har jag skickat iväg flera mail med texter som jag lovat skriva sedan länge men som jag inte haft någon tidsram för och därför dragit ut på. Det känns bra att jag äntligen tagit tag i dessa texter och jag känner mig nöjd med resultatet. Känner mig faktiskt så pass nöjd att det inte är hela världen om de publiceras men samtidigt skulle det skänka mig stolthet om de publicerades. Mina texter är trots allt mina barn avlade vid ett möte av intresse, skapande och passion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback