Huvudvärk

Pratade om huvudvärkstabletter med en kund i kassan under kvällen. Jag svarade att jag i princip aldrig använder huvudvärkstabletter då jag nästan aldrig har ont i huvudet. Han svarade att det var likadant för honom och att han aldrig hade ont i huvudet då han inte hade några problem för han höll sig undan kvinnor. Jag skrattade och sa att jag löste mina problem på samma sätt och därför inte hade någon huvudvärk. Han förstod inte det dubbeltydiga i mitt skämtsamma svar och reagerade därför inte nämnvärt, kunden som stod och packade varor i sin kasse och som precis skulle lämna butiken visste däremot om att jag är homosexuell så han mötte min blick samtidigt som han log ett stort leende. När han gick mot utgången skrattade han gott och gav mig en nick som om för att bekräfta för mig att han förstod mitt skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback