Skitsak

Då jag länge drömt om att fotografera och fånga de inre bilder jag har så har jag funderat på att köpa en lite bättre kamera, och inför min kommande resa till Philadelphia så bestämde jag mig slutligen för vilken kamera jag skulle ha. Ivrig att komma igång med fotograferandet började jag läsa instruktionsboken och bestämde mig för att ta med instruktionsboken på toa. När jag var färdig med mina behov och skulle spola så tappade jag greppet om instruktionsboken den föll med ett stort plask ner i toaletten där den ställde sig på högkant likt ett segel på en båt som gått på grund. Efter några sekunder av svordomar och funderingar kring om det gick att ta vara på boken trots den prekära situationen gav jag snabbt upp den tanken och slängde instruktionsboken. Jag får lära mig kameran genom att pröva mig fram.


Kommentarer
Postat av: Äll

Ett litet tips: Googla efter kamerans namn+instruktionsbok, finns oftast massa sidor för sånt;)

Postat av: J. Åke Englund

Bra tips :)

tack

/Åke

2010-04-15 @ 23:59:38
URL: http://akeenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback