Skönhet i döden

 

När jag gick på morgonpromenad med hundarna så kändes det att hösten var i ankommande. Träden och de fallna löven fick mig att tänka på en kille som jag träffade för så många år sedan att det känns som i ett annat liv. När vi satt och drack te den första (och enda) kvällen hemma hos honom så frågade han mig vilket årstid jag tyckte bäst om. Jag svarade sommaren för värmens skull. Han tyckte bäst om hösten för det var så vackert när allting dog. Jag föll som en fura och var förälskad i flera månader trots att av han aldrig hörde av sig och vi aldrig träffades igen.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej Åke!



Hösten ser trevlig ut i Borås. Här uppe har den varit fantastiskt mild än så länge och regnet har lyst med sin frånvaro. Det är skönt.



Allt väl annars? Inga major issues på City?



Kram/ S

2009-09-24 @ 00:06:10
Postat av: Benny

Hej! var ett tag sen jag läste på din sida, tänkte bara säga varför inte ringa upp killen? fråga hur det är. det kanske skulle bli en givande höst. ha de gott!

2009-09-24 @ 03:27:52
Postat av: J. Åke Englund

hej, Sebastian :))

same same but different på City, hör av mig med lite uppdateringar :)

take care

Postat av: J. Åke Englund

Hej Benny, det var ett tag sedan.



Tack för tipset men det hör till ett annat liv. Känner mig inte så inne på förhållanden just nu, en dag så kanske.



Take care

2009-09-29 @ 00:09:57
URL: http://akeenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback